Kasten Couture

donderdag 27 mei 2010

Bezige Bij


De afgelopen dagen ben ik druk geweest met materialen en tweedehands spullen zoeken. Binnenkort heb ik mijn eigen atelier in de oude Honig Fabriek in Koog aan de Zaan. De projectnaam van de huidige bestemming van het pand heet "Broedplaats de Bij" Over een paar jaar zullen er Loft appartementen in gebouwd worden, maar de komende tijd dus niet. Het gebouw zelf zorgt al voor genoeg ideeën en inspiratie. Kan niet wachten om de sleutel te krijgen en dan als een "razende" te keer te kunnen gaan met (grotere) meubels. Mijn plan is om meubels en accesoires te veranderen dmv. verven, samenvoegen, weghalen en zo weer iets nieuws ervan te maken. Leuke manier om te recyclen en er is nooit een tweede van! Mijn handen kriebelen...

1 opmerking:

  1. hee leuke ontdekking jouw blog! ik ga snel terugkomen.

    …ben ook benieuwd naar je jaszakinhoud :)

    BeantwoordenVerwijderen